Helpdesk voor hulpverleners

Hulpverleners die mensen met een vluchtelingenachtergrond begeleiden, ervaren soms stress of voelen zich onzeker hoe ze het best reageren in moeilijke situaties. Wat kan je doen bij jongeren met stressklachten? Hoe ga je om met iemand die met een depressie kampt? Of wat doe je als je bezorgd bent over de draagkracht van de ouders?

Met deze en andere vragen kunnen hulpverleners al geruime tijd terecht bij de telefonische helpdesk van Solentra. Om hen zo efficiënt mogelijk te helpen, werken we voortaan met een online registratieformulier om vragen te melden.

Hoe werkt het?

  • Je meldt je aan via het online registratieformulier
  • Een van onze senior psychologen neemt telefonisch contact op na registratie op werkdagen tussen 09:00-13:00. Registraties in de namiddag worden de volgende werkdag behandeld.

Nieuwsbrief

Blijf je graag op de hoogte van onze activiteiten? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief: